La
setmana passada, la Direcció General de Personal Docent va deshabilitar l’accés
públic als continguts que apareixien en el Portal
del docent interí del web oficial de la Conselleria d’Educació i Universitat.
Entre aquests continguts, cal destacar els resultats de les adjudicacions
ordinàries i extraordinàries que s’han anat produint durant l’actual curs
escolar i que a hores d’ara no hi tenim accés. Aquesta privació de la
informació denota manca de transparència en un moment substancial per als interins.
Abans que la Conselleria publiqués en línia les dades de les adjudicacions, es penjava un arxiu pdf cada setmana amb els aspirants disponibles. Aquest arxiu es podia descarregar i anar consultant, però amb el sistema actual ja no és possible
Abans que la Conselleria publiqués en línia les dades de les adjudicacions, es penjava un arxiu pdf cada setmana amb els aspirants disponibles. Aquest arxiu es podia descarregar i anar consultant, però amb el sistema actual ja no és possible
Mesos
enrere demanàrem a la Conselleria que els resultats de les adjudicacions i
llistes d’aspirants disponibles per cossos es pogués consultar no només en línia sinó també a través d’arxius pdf penjats al web. Ara mateix ens
trobem sense poder consultar cap dada retrospectivament ni mitjançant l’opció en línia ni mitjançant els arxius pdf.
Si
la Conselleria continua sense penjar al seu web els arxius pdf esmentats, la única manera de poder seguir disposant de la
informació que teníem temps enrere, serà fent una còpia manual dels resultats
de les adjudicacions setmanals i una còpia per a cada especialitat d’aspirants disponibles;
això sí, un cop tornin a habilitar les opcions del Portal del docent interí. Podeu treure conclusions del temps
material que implica fer còpies setmanals dels llistats per tenir accés a una
informació, “en teoria” pública però, plena d’entrebancs a l’hora de consultar-la
retrospectivament.
Enllaç
al Portal del docent interí:
https://apps.caib.es/