La Direcció General de Personal Docent ha anul·lat i suspès el primer tràmit d'adjudicació de substitucions a interins publicant avui dematí la següent nota:
"INFORMACIÓ ADJUDICACIÓ DE PLACES:
Per poder
garantir la resolució correcta dels problemes tècnics detectats en el
procés d'adjudicació de substitucions, aquest primer tràmit, programat
pels dies 4, 5 i 6 de setembre, s'anul·la a tots els efectes
(sol·licituds tramitades, llista de places, etc.). El nou tràmit
s'obrirà el divendres dia 7 de setembre a partir de les 12:00h amb una
nova relació ampliada de places disponibles i es tancarà el dilluns dia
10 de setembre a les 12:00h. Les places s'adjudicaran el mateix dilluns
dia 10.
Direcció General de Personal Docent"
És lamentable que amb el temps que ja fa que funcionen a cada curs
aquests tràmits, els interins que esperen poder optar a una feina hagin
de passar els primers dies de setembre sense saber si podran arribar a
sol·licitar plaça o no a causa dels problemes informàtics del sistema de
la Conselleria.
És per això que avui hem presentat al Registre la denúncia d'aquestes deficiències.
La situació d'aquests dies no és cap novetat en els darrers mesos ja que
a les adjudicacions de l'estiu hi hagué interins que no pogueren
realitzar el tràmit per causes informàtiques dependents exclusivament de
l'Administració. En aquell moment ja presentàrem també la corresponent
queixa i reclamació sol·licitant que els afectats poguessin participar
del primer tràmit d'adjudicacions del setembre, el qual, com veim, ha
hagut de ser anul·lat.
És imprescindible que la Conselleria solucioni aquests problemes de manera definitiva.