dimarts, 14 de febrer del 2017

MESA TÈCNICA D’EDUCACIÓ DE DIA 13 DE FEBRER


Dilluns dia 13 de febrer de 2017 a les 10:00h va tenir lloc la Mesa Tècnica d’Educació per tractar el 1r Esborrany de la convocatòria d’interins del curs 2017-2018 (enllaç a l’esborrany 1). Dijous 16 de febrer de 2017 a les 10:30h tindrà lloc la Mesa Sectorial d’Educació on es tractarà el 2n Esborrany de la convocatòria d’interins del curs 2017-2018 (enllaç a l’esborrany 2), entre altres temes. La setmana que ve hauria de sortir publicat en el BOIB la Convocatòria d’interins del curs 2017-2018. En principi, el termini per presentar les sol·licituds per participar en la convocatòria serà del 2 de març al 15 de març, ambdós inclosos.

A continuació ens centrarem només amb l’Annex 1 de l’esborrany de la convocatòria que és on s’expliquen les bases específiques:

EXCEPCIONALITATS DE TITULACIÓ

· La Conselleria ha unificat els criteris i terminis de cara a ocupar places del cos de professors tècnics de formació professional, de qualsevol especialitat no lingüístiques i de les especialitats Serveis a la Comunitat i Intervenció Sociocomunitària.

· Els aspirants que vulguin acollir-se a l’excepcionalitat hauran de seleccionar, en la sol·licitud de participació de la convocatòria d’interins, les especialitats en què volen ser admesos per aplicació de l’excepció i també hauran de seleccionar totes les especialitats en què poden ser admesos d’acord amb la seva titulació segons l’annex 4 (en el cas de no seleccionar-les totes, l’Administració ho farà d’ofici).

· En el procés d’adjudicació de destinacions provisionals han de seleccionar per a cada cos en primer lloc totes les places disponibles a què poden optar, d’acord amb les especialitats i illes en què figuren com a admesos en les borses per aplicació de l’annex 4, i amb respecte a les opcions elegides en la sol·licitud. En el cas de no seleccionar-les totes, l’Administració també ho farà d’ofici. En segon lloc han de seleccionar les places a què poden optar per aplicació d’aquesta excepció.

· És molt important tenir en compte que s’adjudicarà seguint l’actual ordre de grups establert.

Mirau el següent exemple per evitar mals entesos:

“Ja hem seleccionat totes les places a que podem i volem optar. El programa informàtic ens intenta adjudicar una plaça del Grup A (Mestres) d’una especialitat que tenim admesa d’acord amb l’annex 4 però no en troba cap disponible i passa a intentar adjudicar-nos una plaça del mateix grup A, en aquest cas d’una especialitat per aplicació de l’excepció, tampoc en troba cap. A continuació, aplica el mateix criteri però en aquest cas dins el grup B (Secundària), intenta adjudicar una plaça d’una especialitat que tenim admesa d’acord amb l’annex 4 i com que tampoc en troba cap de disponible passa a intentar adjudicar-nos una plaça d’una especialitat per aplicació de l’excepció; després dins el grup C fa el mateix i és on finalment ha trobat (o no) una plaça disponible.”

· Hem de tenir en compte que les excepcionalitats per ocupar places de les especialitats d’Alemany, Anglès o Francès de Secundària i les d’Alemany, Anglès, Àrab, Francès, Italià, Rus o Xinès d’EOI no han sofert canvis i en aquests casos, per tant, els criteris i terminis no s’unifiquen amb les demés. L’Administració ha explicat que això es deu a que no hi ha suficient gent per a cobrir aquestes places i per això, sovint, s’acaben obrint convocatòries extraordinàries i d’especialistes.

ACCÉS ANÒNIM A L’APLICACIÓ

· Com bé sabeu, l’accés a l’aplicació per emplenar la sol·licitud per participar a la propera convocatòria d’interins, es pot fer de tres maneres distintes:

-Mitjançant DNI electrònic o un certificat digital reconegut

-Mitjançant l’usuari i la contrasenya d’accés al Portal del personal de la Conselleria d’Educació i Universitat

-Anònimament

· En aquest darrer, accés anònimament, hem de destacar algunes novetats: Enguany, si s’accedeix anònimament i l’aplicació detecta l’existència, en la base de dades de la Direcció General de Personal Docent, d’una adreça de correu electrònic a efecte de comunicacions facilitada per la persona interessada, li hi enviarà un correu electrònic que inclou un codi de seguretat de quatre dígits, imprescindible per continuar amb la tramitació telemàtica. L’assistent de tramitació de l’aplicació informarà a quina adreça de correu electrònic s’ha enviat el correu.
Amb això, es pretén que unes 2.600 persones no hagin de tornar a presentar el DNI, recordem que fins ara els que havien accedit anònimament havien de tornar a presentar el DNI.
I què passa si una persona ha canviat de correu electrònic? L’Administració ens va dir que era responsabilitat de la persona si havia canviat el correu i que tenia el deure de notificar-ho a l’Administració.

DISCAPACITATS

Els aspirants amb un grau de discapacitat igual o superior al 33% han de fer constar aquesta condició quan emplenin la sol·licitud de participació de la convocatòria. Com a novetat, el certificat acreditatiu que hauran d’adjuntar s’ha d’haver expedit amb posterioritat a l’1 de gener de 2014. Presentar l’esmentat certificat acreditatiu implica poder accedir a les places reservades.

TERMINI PER APUNTAR-SE A LES BORSES 

En principi, el termini per presentar les sol·licituds per participar en la convocatòria serà del 2 de març al 15 de març. Enguany serà tan prest per què la Conselleria d’Educació i Universitat durant els propers mesos començarà a fer la mudança i també per què no volen que aquest procés es solapi amb els demés que vendran, com per exemple el d’oposicions.

NORMES ESPECÍFIQUES DE SELECCIÓ D’OPCIONS

· A l’hora d’emplenar la sol·licitud, a més de les dades personals i de les dades a efectes de comunicació i notificació, és obligatori triar, al menys, una especialitat i una illa a jornada completa.

· Les persones que figurin admeses a les borses podran modificar la seva opció d’illes, d’itinerància, de mitja jornada, les funcions a les quals volen optar i les places d’especial dificultat. En aquest sentit, els aspirants amb una plaça d’estabilitat únicament podran ampliar opcions a la seva sol·licitud, mai reduir les que ja van seleccionar el curs 2016-2017, excepte que renunciïn a la seva condició de funcionaris interins de pacte.

· Els interins de pacte desplaçats hauran de marcar obligatòriament totes les places a què puguin optar però els que hagin renunciat al pacte (poden renunciar en la mateixa sol·licitud) no hi estaran obligats i també podran modificar les seves opcions.

BORSA ÚNICA

· Hem tornat a demanar que hi hagi una borsa única en compliment a l’acord de l’Assemblea de Docents. L’administració ens ha respost que per part seva no hi veuen cap inconvenient, sempre i quan tots els sindicats estiguin d’acord en tornar a la borsa única.

· Recordem que actualment la borsa es divideix en 4 grups:

-Grup A: Cos de mestres

-Grup B: Cos de professors d’ensenyament secundari

-Grup C: Cos de professors tècnics de formació professional

-Grup D: Cos de professors d’EOI, de música i arts escèniques, d’arts plàstiques i disseny

· A l’hora d’adjudicar les places, encara que el docent les mescli, el programa informàtic les adjudica en aquest ordre: primer intenta adjudicar una plaça del Grup A, si no pot, passa al Grup B i així successivament.

TUTORITZACIÓ

La tutorització ha d’acabar, com a data límit, el darrer dia que es té per presentar les sol·licituds per participar en la convocatòria. Per tant, si no hi ha cap canvi de darrera hora, el dia 15 de març de 2017.

INSTERINS “S” 

En primer lloc, des d’UOB, vàrem demanar compensar als afectats per antiguitat: aplicar una compensació mitjançant una disposició transitòria. Vàrem fer saber que els sindicats que assistiren a la darrera reunió sobre el tema encara no ens han informat del que es va parlar i acordar. Insistirem en que aquests docents necessiten una solució i la resposta va ser que no ho faran de cara al proper curs i que això ja quedarà solventat en el curs 2018-2019 quan es baremi a tothom.

Un cop constatada la negativa, vàrem demanar que, al menys, qui tengui acumulats 30 dies d’experiència docent a centres públics d’ensenyament no universitari dependents de l’Administració eductiva anteriors a l’1 de setembre de 2008 es considerin tutoritzats per què part d’aquests interins “S” puguin ser baremats. La resposta va ser la mateixa: esperar al curs 2018-2019.

DISPONIBILITAT I NO DISPONIBILITAT

· Els aspirants poden triar si volen estar disponibles o no disponibles. Els aspirants que es situïn voluntàriament com a no disponibles es mantindran en aquesta situació per al trimestre escolar en curs. Quan aquests aspirants vulguin passar a la situació de disponible a les borses ho han de sol·licitar a través del programa telemàtic que habilita a aquest efecte amb una antelació mínima de deu dies hàbils respecte de l’acabament del trimestre escolar en qüestió.

· Dates en què s’inicien i finalitzen els trimestres escolars per al curs 2017-2018:

-Primer trimestre escolar: de l’1 de setembre de 2017 al 22 de desembre de 2017

-Segon trimestre escolar: del 23 de desembre de 2017 al 28 de març de 2018

-Tercer trimestre escolar: del 29 de març de 2018 al 30 de juny de 2018

RENUNCIA JUSTIFICADA

El canvi més important a destacar és que com a excepció, i només en el procediment extraordinari d’adjudicació de substitucions, l’aspirant podrà renunciar, pel fet de no estar capacitat per impartir-la, a la plaça oferta si aquesta té un caràcter eminentment pràctic i pertany a mòduls dels cicles formatius de formació professional o assignatures dels ensenyaments d’arts plàstiques i disseny, i dels ensenyaments superiors d’art. En aquest cas, l’aspirant serà exclòs de l’especialitat a la qual hagi renunciat.

RESERVA DE PLAÇA

· A efectes pràctics és el mateix la reserva de plaça que l’ajornament de la presa de possessió. La reserva de plaça implica poder fer la presa de possessió més endavant i mentrestant anar puntuant des del primer dia.

· Per tant, si un interí amb nomenament fins a 31 d’agost es troba en aquesta data gaudint d’un permís de maternitat, paternitat, adopció o acolliment permanent o preadoptiu, i se li adjudica una plaça vacant amb efectes d’1 de setembre del mateix any, podrà acceptar el nomenament a la plaça adjudicada i ajornar la presa de possessió fins la finalització del permís. Aquest temps se li computarà a efectes de serveis prestats i d’experiència docent.

· Cal recordar que per poder optar a l’ajornament de la presa de possessió, s’ha de sol·licitar per escrit, juntament amb la documentació acreditativa de trobar-se en algun dels supòsits esmentats anteriorment.

A TENIR EN COMPTE! 

ANNEX 3 - BAREM DE MÈRITS 

Del barem, annex 3 de la convocatòria, la Conselleria va deixar clar que no es modificarà res fins el curs 2018-2019. De manera que el barem de la convocatòria d’enguany serà igual que el de l’any passat.

ANNEX 4

Pròximament traurem una nota explicant les novetats!

divendres, 13 de gener del 2017

Annex IV: no hi haurà revisió. - Interins S de titulació antiga: estat de la qüestió

ANNEX IV

A la mesa sectorial d'avui dematí sobre plantilles orgàniques, hem tornat a insistir en la necessitat de crear una comissió de revisió de l'Annex IV de la convocatòria de borses d'interins que és el document on s'especifica la titulació necessària dels interins per a impartir les diferents especialitats o funcions.

Des de UOB hem denunciat reiteradament les incongruències, contradiccions i mancances que aquest document presenta com ara que titulacions equivalents no puguin accedir a les mateixes funcions, o que un considerable nombre dels nous graus del Pla Bolonya encara no hi apareixen. Aquesta situació afecta sobretot els nous graduats que veuen com la seva titulació no apareix en tot l'annex o només apareix en una de les especialitats que hauria de poder impartir, però també arrossega encara mancances referents a titulacions antigues.

Així, després de més d'un any de demanar la creació de la comissió per a dur endavant aquesta revisió i actualització de l'annex IV, a la mesa d'avui ens han respost el següent:
  • no es crearà la comissió de revisió, no es considera necessari perquè cada direcció general pertinent té la seva pròpia comissió de revisió de les titulacions que interessi revisar.
  • els nous títols seran revisats per diferents direccions generals i s'estudiarà quines funcions se'ls poden validar
  • es recomana que davant qualsevol dubte, els interessats intentin aclarir-lo abans de la convocatòria del pròxim abril si volen poder ser a les borses del curs que ve.
És evident que aquesta resposta ens sembla inadmissible i  no contesta cap dels interrogants que tenim oberts i encara ens en planteja de nous com ara quins nous títols seran revisats, els creats els darrers dos anys, tots els graus del Pla Bolonya? ho seran d'ofici o només es revisaran aquells que comptin amb la petició de revisió entrada a registre per un particular com passa ara?

Hem tornat a demanar, també, que els criteris que s'apliquen per a validar funcions per a una titulació concreta siguin públics, així com els informes de validació de cada cas, tant si són favorables com si no.
Sobre la publicitat dels informes se'ns ha contestat que l'interessat sí que en rep una còpia.
Sobre fer públics els criteris generals de validació de funcions, la resposta ha estat que els sol·licitem per escrit a cada direcció general que n'emet.

Una vegada més, doncs, davant aquest cerca't la vida encobert, continuarem en la nostra revisió de l'annex IV, ens dirigirem a les direccions generals per aconseguir els criteris de validació i us demanam que si hi detectau mancances o no apareix la vostra titulació en aquelles especialitats que considerau pertinents, ens ho faceu a saber.



INTERINS S DE TITULACIÓ ANTIGA

També a la mesa d'avui, el president de la Junta de Personal Docent (JPDnU) ha informat que properament es durà a terme la reunió que s'havia acordat sol·licitar  entre representants de la Direcció General de Universitats, la UIB, la JPDnU i el col·lectiu d'interins S afectats per tal de començar a treballar conjuntament en la recerca d'una solució que paliï la seva problemàtica.

La problemàtica d'aquest col·lectiu d'interins S és que a causa del sistema de qualificació dels estudis de grau, veuen com els nous titulats surten de la universitat amb una nota d'expedient acadèmic més elevada que relega any rere any al final de la llista els interins amb titulació antiga i, a la pràctica, els impedeix accedir a la funció docent.


Continuarem informant.



divendres, 18 de novembre del 2016

INTERINS, IMPORTANT! Darrer tràmit substitucions

-El darrer tràmit de substitucions del 1r trimestre tindrà lloc entre els dies 2 i 5 de desembre.

-Els interins NO DISPONIBLES que vulgueu estar DISPONIBLES el 2n trimestre teniu fins el dia 11 de desembre per canviar el vostre estat mitjançant el tràmit telemàtic corresponent.

-Per raons d’actualització de l’estat de disponibilitat dels funcionaris interins, el tràmit de canvi de disponibilitat romandrà desactivat des del dia 12 de desembre fins el 19 de desembre, ambdós inclosos.

-El primer tràmit de substitucions del 2n trimestre tindrà lloc entre els dies 3 i 5 de gener.

Vegeu Portal de l'interí (missatges rotatius).


dijous, 17 de novembre del 2016

Convocatòria extraordinària de borses d'interins per a 24 especialitats

Publicada al Boib de dijous 17/11/16 la convocatòria específica i extraordinària de borses d'interins per cobrir, durant el curs 2016-17 places vacants i substitucions de les següents especialitats:
  • SECUNDÀRIA
  1. Grec
  2. Llatí
  3. Cultura clàssica
  4. Anglès
  5. Alemany
  6. Informàtica
  7. Navegació i instal·lacions marines
  8. Organització i processos de manteniment de vehicles
  9. Sistemes electrònics
  • FP
  1. Cuina i pastisseria
  2. Equips electrotècnics
  3. Estètica
  4. Instal·lacions electrotècniques
  5. Manteniment de vehicles
  6. Mecanitzat i manteniment de màquines
  7. Perruqueria
  8. Serveis de restauració
  9. Sistemes i aplicacions informàtiques
  • EOI
  1. Alemany
  2. Xinès
  3. Francès
  4. Anglès
  5. Italià
  6. Rus
  • MÚSICA I ARTS ESCÈNIQUES
  1. Cor
  2. Orquestra
  3. Llenguatge musical
  • MESTRES DE TALLER D'ARTS PLÀSTIQUES I DISSENY
  1. Ebenisteria artística
  2. Tècniques de joieria i bijuteria
  3. tècniques del metall


El termini d'inscripció romandrà obert del 21 al 30 de novembre, ambdós inclosos.

Podeu consultar la convocatòria completa clicant AQUÍ




divendres, 11 de novembre del 2016

Informe sobre l'assemblea d'interins del 10/11/16

Ahir horabaixa es dugué a terme a Binissalem la segona assemblea d'interins del 2016 amb el següent ordre del dia:
  1. Ordenació a llistes.
  2. Tancament de les borses durant tres anys.
  3. Oposicions 2017.
  4. Perfils de places.

SOBRE ORDENACIÓ DE LLISTES
  • El punt principal d'aquest tema era debatre la problemàtica dels interins S amb titulació de pla antic que, a causa del sistema de qualificació dels estudis de grau, veuen com els nous titulats surten de la universitat amb una nota d'expedient acadèmic més elevada que relega any rere any al final de la llista els interins amb titulació antiga i, a la pràctica, els impedeix accedir a la funció docent.
  • Es recordà que en assemblees anteriors l'A.D. havia acordat que es demanàs a conselleria la llista única i la baremació per igual de tots els aspirants.
La llista única suposaria deixar de classificar els interins per cossos (mestres, secundària, FP, etc.) per fer-ho només per puntuació i que les adjudicacions respectassin l'ordre de preferència en la selecció de les places. Aquesta petició ha estat rebutjada reiteradament per la conselleria sense argumentar gaire la negativa.
Pel que fa a la baremació general, la demanda consisteix en què des del moment que hom entra a formar part de les borses d'interins, se li computin tots els ítems del barem de mèrits (experiència docent, mitjana de l'expedient acadèmic i formació) a diferència d'ara en què l'experiència i la formació només es computen quan l'interessat ha superat el procés de tutorització (30 dies consecutius treballats en un mateix centre). Aquesta demanada sí que fou acceptada per la Conselleria que es comprometé a baremar tots els interins de les borses de cara al curs 2018-19.
  • S'explicà, també, que les bases generals actuals i el fet que hi hagi places de pacte adjudicades enguany i que han de tenir continuïtat al curs que ve, dificulta la introducció de modificacions durant els cursos 2016-17 i 2017-18.
  • Es tragueren a rotlle diferents propostes:
  1. Que l'antiguitat a borses sigui el criteri d'ordenació dels interins S. Aquesta opció és jurídicament inviable pel fet que no pot suposar un mèrit la data en què l'interessat s'apuntà a borses. Així, la proposta es descartà.
  2. Que l'antiguitat a borses puntuï encara que no sigui el criteri d'ordenació. Aquesta proposta quedà pendent d'estudiar jurídicament.
  3. Modificar la tutorització i reduir els 30 dies necessaris per a superar-la. No s'arribà a cap acord en aquest aspecte ja que beneficiaria els interins S que hagin treballat com a mínim un dia mentre que els que no han treballat mai continuarien exactament amb el mateix problema
  • A continuació se centrà el debat en trobar una solució per equilibrar les qualificacions de titulacions antigues amb les qualificacions de grau, cosa que d'entrada suposaria dur la negociació amb l'administració més enllà de la D. G. de Personal Docent per entrar ja en l'escenari de la UIB.
Sembla ser que quan acabà els estudis la darrera promoció del pla antic, la Degana de la UIB els digué que s'organitzaria un curs pont per ajustar plans d'estudis antics i nous.
Així, s'acordà demanar a la UIB que els titulats de pla antic puguin pujar nota mitjançant un curs pont.
Ara, doncs, queda pendent de veure com s'organitza l'acord, si la D. G. d'Universitats acceptarà la proposta, quant temps duraria i com seria aquest curs pont, quin preu tendria la matrícula...


SOBRE EL TANCAMENT DE LLISTES DURANT TRES ANYS
  • S'exposà que tancar llistes suposaria no publicar convocatòries per apuntar-se a borses durant tres anys o el temps que es decidís; d'aquesta manera, formarien les borses els interins que ja hi fossin des de la darrera convocatòria i no se'n podrien apuntar de nous.
  • Es comentà que aquesta opció no s'ha duit mai a terme a les Illes Balears però que sí s'utilitza a altres comunitats autònomes com ara Catalunya que només obre borses en funció de les necessitats del sistema de manera que es limiten als territoris i especialitats que presenten mancances.
  • Es discutí també sobre si el fet de no convocar borses podria influir o no en la possibilitat de poder introduir nous mèrits per baremar. S'arribà a la conclusió que tot dependria de la voluntat de la conselleria.
  • Després del debat, quedà clar que no hi havia concens sobre aquesta mesura i no es prengué cap acord al respecte.

SOBRE LES OPOSICIONS
  • Sobre la propera convocatòria d'oposicions, la representant de UOB explicà de manera resumida la normativa estatal vigent (Decret 276/2007) que determina com ha de ser les convocatòries autonòmiques. així, aspectes com la composició i les funcions dels tribunals, els continguts de les convocatòries, els requisits dels participants, la naturalesa de les proves que conformen la fase d'oposició i la seva qualificació o el sistema de barem de mèrits en la fase de concurs, són aspectes que ja estan regulats a nivell estatal i que les comunitats autònomes han de respectar.
  • També es repassaren les previsions de places que de moment ha anunciat la conselleria que s'han d'oferir en les oposicions del 2017.
  • Es presentà la proposta de demanar a Conselleria que, d'existir la possibilitat, no s'afegeixin noves especialitats a més de les anunciades sinó que es deixin per a la convocatòria del 2019. Aquesta proposta es rebutjà per manca de suport.
  • Sobre la possibilitat de demanar que la primera prova de les oposicions sigui anònima, tampoc no hi hagué acord.
  • L'acord a què s'arribà fou tornar a insistir a Conselleria que doni tota la informació possible no només sobre nombre i tipus de places sinó també sobre el model i l'ordre de les proves de la fase d'oposició, les programacions o les unitats didàctiques, al més aviat possible i sense esperar a publicar la convocatòria, cosa que no es preveu que passi abans de març.
SOBRE ELS PERFILS DE PLACES
  • Una de les assistents plantejà la problemàtica de la manca d'informació que suposen els perfils de "suport ACT" o "suport ASL" ja que un cop l'interí arriba al nou centre es troba que no se li adjudiquen tasques de suport sinó que es veu obligat a impartir matèries concretes com a únic responsable del grup-aula.
  • La representant de UOB explicà les actuacions que hem fet fins ara sobre els perfils en general com la petició durant els darrers dos anys d'una MSE específica, el seguiment dels perfilsamb doble titulació, el dels perfils d'horari de matí i horabaixa o els perfils amb B2 entre altres.
  • S'acordà que l'A.D. publicarà un comunicat sobre el tema que presentarà l'assistent que havia proposta aquest punt per a l'ordre del dia.
 Aquest fou el darrer tema tractat i es donà per acabada l'assemblea.


Properament us farem arribar informació detallada sobre la normativa estatal d'oposicions i l'acta oficial de l'A.D. quan aquesta la publiqui.

Continuarem informant.

dijous, 3 de novembre del 2016

Resum de la reunió d'avui entre interins S i sindicats d'Educació

Informam de la reunió d'avui dematí entre el col·lectiu d'interins S i els sindicats d'Educació pública. S'han acordat dues propostes a estudiar:

  • Dues llistes d'interins, una de tutoritzats i una de no tutoritzats. A aquests darrers se'ls baremaria tot, igual que als tutoritzats, i el criteri de desempat seria l'antiguitat a borses. A més, no s'obririen borses durant tres anys.
  • L'altra proposta seria continuar amb llista de tutoritzats i llista de no tutoritzats i que aquests darrers fossin baremats en nota d'expedient acadèmic i formació permanent. El criteri de desempat també seria l'antiguitat a borses. També es tancarien borses durant tres anys.
Com veis, ha sortit a taula aquest nou punt de tancar llistes i no tornar a convocar borses durant tres anys.

El calendari de feina ha quedat de la següent manera :
  • Setmana del 14 al 18 de novembre, reunió de la comissió permanent de la Junta de Personal Docent no Universitari.
  • Dia 25 de novembre, nova reunió d'interins S amb sindicats.
Aquest mateix grup d'interins S ha fet arribar a l'Assemblea de Docents la petició de convocar una nova assemblea d'interins. Amb les propostes presentades seria important que aquesta assemblea es convocàs aviat i hi assistís el major nombre de participants possible.

Si ens voleu fer arribar comentaris o aportacions sobre aquest tema, us agrairem que ho faceu per correu electrònic a uob.ensenyament@gmail.com

dilluns, 10 d’octubre del 2016

Ampliat termini substitucions fins demà dimarts

ADJUDICACIONS INTERINS!
Pels problemes tècnics del servidor de la conselleria d'educació en les adjudicacions de substitucions d'aquest cap de setmana 7-10 d'octubre:
  • S'ha ampliat el termini de participació i selecció de places de substitucions fins a dimarts 11 d'octubre a les 12.00 h.
  • Les places amb data d'incorporació el dimarts 11 d'octubre tendran com a nova data d'incorporació el dijous 13 d'octubre.
La resta de places amb data d'incorporació diferent a 11/10/16, no es modifiquen.

La Conselleria va actualitzant informació al Portal del Docent Interí: https://apps.caib.es/sadperdoc5front/interins/